Poslovni pokloni – od blještavih ideja do sjajnih poklona
Poslovni pokloni danas su sasvim poznata i uobičajena pojava, lijepa gesta na koju je poslovni svijet navikao vrlo brzo. S godinama lista poklona postaje sve duža i nije lako izabrati. No moje misli idu u jednom drugom smjeru… Ako je ponuda više-manje svuda ista i svi kupujemo iz istog izvora znači li to da uskoro možemo očekivati razmjenu istih poslovnih poklona s drugačijim logom?
Čak dapače, to se dogodilo mojoj prijateljici, da je doslovce „razmjenila” poslovni poklon jer su obje strane izradile sportske bočice, razlika je bila u logotipu tvrtke….neugodnjak….ali dobro su se nasmijali 😁
Prostora za nešto drugačije još uvijek ima
Mi u Lusteru vjerujemo da prostora za novitete i unikatne poklone još uvijek ima, te da sa svakim klijentom možemo odraditi jedinstvenu priču, vodeći računa da se poslovni pokloni ne ponavljaju i da su različiti.
Nećemo vam sada otkrivati naše ideje, jer tada to više ne bi bilo unikatno i iznenađujuće, ali ćemo navesti jedan projekt na koji smo posebno ponosni. To je Hura – Bura kišobran koji opet može biti izmijenjen na puno načina da bude jedinstven i skrojen po mjeri klijenta.
„Svojom atraktivnošću privlači i novinare, a poznati lifestyle i news portali nazivaju ga još i „must have” poklonom. Hura – Bura kišobran može biti odličan poslovni poklon, a neke tvrtke su ga već prepoznale i uvrstile na listu B2B poklona.”
Kako se kišobran može razlikovati od ostalih, a da nije samo prema logu?
Može. Mi smo kišobrane napravili pod brendom Hura Bura koji smo zaštitili, a ideja nam je raditi kišobrane čija su posebnost upravo karte otisnute na unutrašnjosti. Karta može biti bilo koje veličine i na njoj se može, primjerice, iscrtati turistička tura ili posebno označiti znamenitosti u gradu.
Imamo ideju o kišobranima na kojima bi bila otisnuta karta cijele Hrvatske, uz koju bismo nudili poseban flomaster s natpisom “I Was Here!”, kojim bi na kišobranu vaši poslovni partneri iz inozemstva mogli označavati mjesta koja ste zajedno posjetili.
Vidimo fantastičnu mogućnost, primjerice, za lance hotela ili tvrtke koje mogu na karti označiti svoje hotele, predstavništva ili poslovnice, a na vanjskom dijelu otisnuti logotip tvrtke. Mislimo da je takav kišobran upečatljiviji poslovni dar nego butelja vina, poklon-košara ili rokovnik i slični ‘klasični’ poslovni darovi
Naravno, kako je klijent na prvom mjestu i orjentirani smo na klijente, poslovni pokloni iz Luster tvornice mogu biti klasični, no svakako ćemo se potruditi dati im notu posebnosti i učiniti ih jedinstvenima.
135 thoughts on “Poslovni pokloni iz Luster tvornice – neka sasvim nova priča”
Comments are closed.