Razvoj proizvoda trebao bi predstavljati nešto revolucionarno, nešto što još ne postoji na tržištu.
U današnje vrijeme, kad je tehnologija toliko uznapredovala, društvo potrošača je sve veće i osvještenije, a informacije se šire brzinom svjetlosti zahvaljujući digitalizaciji – pravo je umijeće ponuditi na tržištu nešto novo, nikad viđeno i oduševiti publiku.
Razvoj proizvoda samo je pola posla bez istraživanja tržišta
Razvoj proizvoda prije svega počinje kvalitetnim marketinškim aktivnostima i istraživanjem tržišta.
Točni podaci o potrebama kupaca, o proizvodima koji su na tržištu traženi i za koje znamo da će se prodavati, ključ su uspjeha. Uspješna istraživanja na području razvoja proizvoda započinju s idejama i istovremenim razumijevanjem što žele postojeći i potencijalni kupci. Sve navedeno je zdrava osnova na kojoj se temelji moderni poslovni svijet i donose poslovne odluke.
Kako se potrebe kupaca stalno mijenjaju, a zahtjevi su sve veći i veći jer su potrošači sve informiraniji, brza reakcija često je presudna. Potrebno je pratiti konkurenciju, ne samo potrošače i mijenjati se u skladu s time, biti korak ispred. Tu također ne smijemo zaboraviti razvoj ili nadogradnju već postojećih proizvoda.
Segmenti istraživanja, razvoja i stvaranja proizvoda koje Luster obuhvaća:
- Osmišljavanje branda / naziva trgovačke marke
- Izrada i razrada logotipa / zaštitnog znaka robne marke / razrada boja robne marke / izbor karakteristične tipografije s izradom dijakritičkih znakova
- Izdrada ilustracija / karakterističnih i jedinstvenih likova koji će predstavljati robnu marku
- Dizajn pakiranja / projektiranje i izvedbeno rješenje ambalaže / izrada dizajna pakiranja s popratnim sadržajem
- Opremanje artikala / apeli, deklaracije, potrebne oznake (višejezična podrška)
- Izvor proizvođača prema traženom asortimanu
- Osmišljavanje asortimana
- Koordinacija proizvodnje (prvi uzorak, pre-production uzorak, shipment uzorak) u skladu s planom isporuka
- Kontrola kvalitete
- Izrada certifikata
- Organizacija popratne dokumentacije
- Pravovremena komunikacija